Marc Kol

3 mei 2021
Leestijd: 5 min

Focus op een winnende verkoopaanpak

Succesvolle commerciële innovatie

Veel bedrijven in de Nederlandse B2B maakindustrie hebben fors geïnvesteerd in commerciële innovaties maar realiseren niet het beoogde rendement. Vaak gaan ze terug naar de tekentafel, maar waar het om gaat is een winnende verkoopaanpak. In deze video belicht Marc Kol één van de factoren die leiden tot die winnende verkoopaanpak. Ook wordt duidelijk waarom het nodig is om te focussen op die factor die zo vanzelfsprekend lijkt

Wilt u nog meer (gratis) tips?

Wilt u nog meer tips, kijk dan eens bij de andere artikelen op de arckus blogpagina. Al onze blogs zij erop gericht u meer succes te laten halen met uw commerciële team. Voeg mij gerust toe op LinkedIn 

Veel succes met het verbinden van uw team aan uw klanten en daarmee aan uw commerciële resultaten.

Gratis tip voor jouw bedrijf?

Maak een afspraak en ik geef 1 gratis tip specifiek voor jouw organisatie!

Ik help graag als partner voor verkooptrainingen (of coaching) zodat uw team gestroomlijnd is en meer rendement voor u zal opleveren.

Maak een afspraak

Wil je ook je resultaten verbeteren voor een goede verkoopstrategie?

Over Marc kol

Commercieel Interim Management Programma en coach

Op tijdelijke basis meetbaar resultaat
Senior ervaring
Een schat aan commerciële verbeter ervaring
Al meer dan 20+ verkoopteams gecoacht

Deze bedrijven gingen je al voor:

Vind je het ook lastig om objectief naar jouw eigen salesstrategie en verkoopaanpak te kijken? Ik kijk graag als expert vrijblijvend naar jouw salesstrategie om daar de kansen uit te halen!